Müşteri İle Bağlantı Kurma Sanatı: İletişim ve İlişki Yönetimi
Sonuç Odaklı Değer Satış TekniğiOdaklı Değer Satış Tekniği
Stratejik Müzakere Becerileri: Kazanmak İçin İletişim Sanatı
Kilit Müşterileri Yönetme Stratejileri: Müşteri İlişkilerinde Başarı
Zor Müşterileri Yenme Yolu: Zor Müşterilerle Etkin Başa Çıkma
Müşteri Yaratma Sanatı: Yeni Müşteriler Nasıl Elde Edilir?
Beyinlerin Satış Oyunu: Nöromarketing ve Zihinsel Satış Teknikleri
Sonuç Odaklı Değer Satış Tekniği
Konuşuyorsak sözcükleri iyi anlamak, düşünüyorsak kavramları iyi bilmek, yaşıyorsak duyguları iyi tanımak, zorundayız.
Dücane Cündioğlu…
Firma Yetkilisi İsim/Soyisim
Firma İsmi
E-posta Adresiniz
Telefon Numaranız
Hangi Eğitimi Talep Ediyorsunuz? Lütfen bir seçim yapınız.Müşteri İle Doğru İletişim KurmaSonuç Odaklı Değer Satış Tekniğiİkna MüzakeresiKilit Müşteri YönetimiZor Müşterilerle Başa ÇıkmaYeni Müşteri Nasıl Oluşturulur?Zihinsel Satış Kuramı-Nöromarketing
Güvenlik Sorusu 1 + 1 = ?
KVKK'yı onaylıyorum. Gizlilik Politikası
İletiniz
Güvenlik Sorusu 4 + 4 = ?
ali@aliozel.com.tr +90 533 460 79 43
Hakkımda Referanslar
Tüm EğitimlerBlog Yazılarım
İletişimSarıyer / İSTANBUL
Tüm Hakları Saklıdır. |