Hizmette Kalite Ve İnisiyatif Kullanma

Her işin kendine özgü bir zorluğu, inceliği ve detayı vardır. Finans sektörü de en zorlu sektörlerden biridir. Şu iş tanımını düşünün:’’Gerçekleştirilen ilgili para transferi emirlerini kontrol eden, düzenleyen, onaylayan ve süreç için acente ve müşteriye destek sağlamak. Operasyon birimi ve çağrı merkezinin birleşik şekilde işlediği bu yapıda, günlük iş akışında eğitim, risk ve uyum destek görevlerini üstlenmek’’ Anlamak için bile dikkatli okumak gerekiyor.

Bu iş tanımını yerine getiren BPN Ödeme&E-Para Hizmetleri’nde çalışan İşlem Merkezi temsilcileri ve uzmanlarıyla Hizmette Kalite ve İnisiyatif Kullanma’ eğitimini gerçekleştirdik. Aktif katılım sağlayan her iki grup da ele aldığımız konulardan çıkan ana mesajlar:

  • Uzmanlığımızı korumak ve geliştirmek için düşünerek hareket etmek ve işe odaklanmanın önemi.
  • Sahip olduğumuz bilgiyle inisiyatif alarak acentenin sorununu çözmek ve iş birliğini artırmak.
  • Zor müşteri/acente olduğunu kabul etmek yerine, aslında ihtiyacı karşılanmamış bir acente olduğunu düşünerek sorumluluk alışkanlığı kazanmak.
  • Dönemsel yoğunluk yaşandığında takım olma bilinciyle hatasız ve kaliteli hizmet sunmak.
  • Bu detaylı ve incelikle sunulan hizmette her soruna çözüm odaklı yaklaşım sergileme alışkanlığını geliştirmek.

Eğitimden fotoğraflar:

 

 

 

 

 

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bana Yazın