İnisiyatif Verilir mi Alınır mı?

Çalışırken rahat olmayı, inisiyatif almayı ve sorumluluk sahibi olmayı çok isteriz. Yöneticimizin bize güvenmesi ve bu yetkinliklerin bize verilmesiyle birlikte işi iyi yönetmeyi de arzularız.

Bu eğitimde, verimli bir iş yönetimini nasıl gerçekleştirebileceğimizi çalıştık. Önümüzdeki engelleri tanımlayarak onları aşmayı ve fırsatları nasıl kullanacağımızı işledik. Yaptığımız çalışmada sorumluluk alamama sebeplerini şu şekilde sıraladık:

  • Güven eksikliği
  • Başarısızlık korkusu
  • İş yükü
  • Motivasyon eksikliği
  • İletişim sorunları
  • Ödüllendirme ve tanıma eksikliği
  • Yetki eksikliği
  • Eğitim ve beceri eksikliği

Tüm eğitim boyunca bu engelleri nasıl aşabileceğimizi çalışarak verimli bir iş yönetimi modeli oluşturduk.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bana Yazın