Satış yapmak, başlı başına zevkli bir meslektir. Herkes satıcı olmak ister, ancak bu herkese uygun olmayabilir. Kendine özgü bir tarzı ve heyecanı olan satış yapmak aynı zamanda yaratıcılığı da gerektirir.
Bugün satış yapmayı hayat tarzı olarak benimsemiş katılımcılarım vardı.
Yaratıcılığı artırmak ve pazarlama mantığıyla satış yapabilmek için ‘müşteri değeri’ ve ‘müşteri değer önerisi’ üzerine keyifli bir eğitim gerçekleştirdik.
Bu eğitimde vurguladığımız 3 ana mesaj:
- İyi bir müşteri değer önerisi, müşterilerin dikkatini çeker, onlara değerli farklılıklar sunar ve rekabet avantajı sağlar.
- Bir şirketin ürünlerinin veya hizmetlerinin benzersiz özelliklerini, kalitesini, fiyatını ve marka imajını güçlendirir.
- Müşterilerin şirketin teklifini diğer alternatiflerden üstün kılacak nedenleri anlayarak tercih etmelerini sağlar.
Bu eğitimin sonunda, 2024 yılı için ‘satış akademisi’ oluşturarak yetkinliklerinin artmasına karar verdik.