Hangi iş kolunda olursa olsun, hizmet sektörü her zaman zordur. Özünde hizmet olan işlerin ölçüm kriteri de memnuniyettir. Bu sektörde tüm çalışanlar, yetkinliklerinde uzmanlaşmakla beraber sundukları hizmetin de kaliteli olması için çabalarlar.
Dünyada sayılı havalimanları arasında olan İstanbul Havalimanı işletmesinde (İGA) çalışan IT ekibinin eğitimlerini gerçekleştirirken, yukarıda ifade etmeye çalıştığım hizmette kaliteyi yakalamayı hedefledik. Yolculuğun rahat ve kusursuz geçmesini sağlamak için oluşan her türlü teknik sorunun giderilmesini sağlarken, süreci nasıl yöneteceklerini, yolcunun sorununu en hızlı ve sorunsuz çözmenin yöntemlerini konuştuk.
İstanbul Havalimanı’nın, Air Transport Awards kapsamında dördüncü kez Yılın Havalimanı ödülüne layık görülmesinin tesadüf olamadığını buradan da anlayabiliriz.
28 Mayıs 2024
Ali Özel